2024 წლის პირველი მარტიდან პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ ახალ კანონში ცვლილება შედის, რომლის მიხედვით, სარეკლამო შეტყობინებები წინასწარი თანხმობის გარეშე აღარ გამოიგზავნება. რაც ნიშნავს იმას, საჭირო ხდება წინასწარი თანხმობის მოპოვება.
მხოლოდ ამის შემდეგ შეძლებენ კომპანიები პირდაპირი მარკეტინგის მიზნებისათვის მონაცემთა დამუშავებას და შესაბამისად, სარეკლამო სმს-შეტყობინებების გაგზავნას, თუმცა მოქალაქეს ნებისმიერ შემთხვევაში აქვს უფლება, უკან გამოიხმოს მიცემული თანხმობა.
კომენტარები